Neelofa Mohon Tuhan Kembalikan Rasa Untuk Bercinta

Neelofa-Mohon-Tuhan-Kembalikan-Rasa-Untuk-Bercinta

Jika sebelum ini Neelofa sering diasak soal mengenai percintaan, namun baru-baru ini pelakon ini mengakui bahawa rasa ingin bercinta dan juga berumahtangga itu bagaikan sudah hilang selain menyatakan bahawa pintu hatinya belum terbuka untuk menerima lelaki sebagai teman istimewa.

“Hati saya belum dimiliki dan saya juga belum menemui sesiapa. Keinginan untuk bercinta itu belum tumbuh, apatah algi merancang lebih jauh iaitu berumah tangga. Saya tida menyesali takdir yang tertulis, cumia ketika ini, syay tidak berminat untuk menjalin hubungan dengan sesiapa”

“Keinginan untuk berkahwin juga sudah berarak jauh dari sudut hati. Mungkin ada yang tidak percaya jika saya katakan, ketika ini perasaan saya ke arah itu kosong. Itu kenyataannya hingga saya sentiasa berdoa supaya Allah hadirkan kembali ‘rasa’ yang sudah lama hilang,” katanya kepada akhbar sisipan Berita Harian, B*Pop.

Selain itu, menurut pelakon ini, dia sendiri tidak pasti sama ada dia mampu untuk menjalankan tanggungjawab sebagai isteri yang baik sekali gus akan melahirkan rasa bersalah apabila gagal memberikan yang terbaik kepada keluarga akibat masa yang terbatas. Buat Neelofa, mungkin cinta anda hadir di saat anda sendiri tidak menduga.

Komen

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.